Bernadetta Byrska: z Burdy na business project managera "Newsweeka"
Do wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska dołączyła Bernadetta Byrska, która objęła stanowisko business project managera marki "Newsweek". Ostatnio pracowała w Burda International.
Bernadetta Byrska odpowiada za koordynację projektów specjalnych w ramach strategii new business dla Newsweek Polska. Pracuje pod kierownictwem Dariusza Zielińskiego, który od listopada 2013 pełni w RASP funkcję dyrektora zarządzającego marką Newsweek.
Byrska ostatnio pracowała w wydawnictwie Burda International (dawniej G+J), gdzie zajmowała się realizacją projektów specjalnych dla tytułów Focus, National Geographic, National Geographic Traveler.
Wcześniej zajmowała się doradztwem dla firm z sektora MSP w zakresie pozyskiwania środków i przygotowywania wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie innowacyjnych projektów z dotacji unijnych.
Według danych ZKDP, w listopadzie ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Newsweeka Polska” wynosiła 114 713 egz., o 11,5 proc. mniej niż rok wcześniej (zobacz dane wszystkich tygodników opinii).
Dołącz do dyskusji: Bernadetta Byrska: z Burdy na business project managera "Newsweeka"