Beiersdorf rozpoczął paneuropejski przetarg mediowy
Koncern Beiersdorf, do którego należy marka Nivea prowadzi paneuropejski przetarg mediowy. Obsługujący firmę na większości rynków Wavemaker (GroupM/WPP) nie bierze w nim udziału.

W Polsce obsługa mediową Nivea zajmuje się OMD. Jak podaje Campaignlive, przetarg obejmuje m.in. Wielką Brytanię, Irlandię i kraje skandynawskie. Obsługujący firmę na większości europejskich rynków dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP) ma według informacji serwisu nie brać udziału w tym przetargu.
Do Beiersdorfu należą – oprócz Nivea - takie marki, jak La Prairie, Eucerin i Elastoplast.
Ostatni przetarg mediowy firma prowadziła trzy lata temu – Wavemaker (wówczas jeszcze MEC) obronił wówczas jego budżet. Ta agencja zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marketera od 2012 roku.
Dołącz do dyskusji: Beiersdorf rozpoczął paneuropejski przetarg mediowy