Beeffective Digital Agency przechodzi rebranding
Agencja Beeffective po 8 latach działalności przechodzi rebranding.
Zmiany obejmują logo, KV, wyrazisty ton komunikacji, nową stronę www oraz inny sposób prezentowania swoich usług.
Aktualne zmiany na rynku wymagają skupienia się na efektywności, a to mamy w DNA naszej firmy. - mówi Tomasz Piotrowski, CEO Beeffective - W pierwszych latach działalności łączyliśmy social media i performance marketing, kolejno wzmocniliśmy nasze skille analityczne oraz te związane z graphic designem. Jesteśmy pewni swoich umiejętności i tego, że dajemy wartość swoim Klientom. Chcemy to komunikować i pokazywać także w swojej identyfikacji - dodaje Piotrowski
- Pokazujemy żądło w komunikacji oraz synergię naszych kompetencji, co odzwierciedla charakter naszego zespołu. Mamy ekspertów o analitycznych umysłach i specjalistów tworzących odważne koncepcje kreatywne, dzięki temu digitalowe projekty możemy prowadzić kompleksowo. - mówi Anna Skóra, strategy director - Prace nad rebrandingiem rozpoczęliśmy oczywiście od strategii. Tak jak od lat rekomendujemy w działaniach naszym klientom - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Beeffective Digital Agency przechodzi rebranding