Beata Pałczyńska PR managerem Too Good To Go
Do Too Good To Go dołączyła Beata Pałczyńska, obejmując stanowisko PR managera.
Beata Pałczyńska w nowej roli będzie wspierać Magdalenę Marzec, head of marketing, przejmując działania związane z komunikacją zewnętrzną.
Do zadań Pałczyńskiej będzie należało m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej oraz koordynacja wszystkich działań public relations w polskich mediach, budowanie wizerunku wewnętrznych ekspertów, tworzenie treści promujących globalne cele marki, wsparcie w przygotowaniu strategii mediów społecznościowych, analiza trendów.
Beata Pałczyńska na stanowisku PR manager zastąpiła Karolinę Woźniak.
Beata Pałczyńska ostatnio w Partner of Promotion
Przez ostatnie lata Beata Pałczyńska związana była z Partner of Promotion, gdzie od 2018 pełniła funkcję team leadera. Współpracowała z markami z branży lifestylowej i spożywczej m.in. NIVEA, Pantene, Aussie, OSHEE, Arla Protein.
Ma również doświadczenie w prowadzeniu działań dla osoby publicznej - w 2020 roku była odpowiedzialna za strategię komunikacji i media relations Igi Świątek.
Too Good To Go zrzesza użytkowników we wspólnej walce z marnowaniem żywności, łącząc klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 roku i od tamtej pory zyskała ponad 30 milionów użytkowników w 15 krajach.
Wśród partnerów Too Good To Go w Europie są m.in.: Carrefour, Paul, Costa, czy sieć hoteli Accor i Scandic. W Polsce z Too Good To Go współpracują takie miejsca, jak: Lindt, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Starbucks, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, Robusta Coffee, 77 Sushi, Natura Cold Press, MOD Donuts i wiele innych.
Dołącz do dyskusji: Beata Pałczyńska PR managerem Too Good To Go