Nowa dyrektor Marketingu i PR-u w PFK Polska. Firma zmienia strategię marketingową
Katarzyna Walczak objęła stanowisko, które w grudniu 2023 roku, po 7 miesiącach, zwolnił Radosław Górecki. Walczak ma opracować i wdrożyć nową strategię marketingową dostosowaną do bieżących potrzeb organizacji.

– Do PKF Polska dołączyłam by wraz z zespołem marketingu, który objęłam, opracować i wdrożyć nową strategię marketingową dostosowaną do bieżących potrzeb organizacji. Moim celem będzie prowadzenie działań marketingowych i PR-owych w taki sposób, by wpływały na zwiększenie świadomości marki, jej identyfikację oraz postrzeganie na rynku, co mam nadzieję, w perspektywie czasu, zaowocuje znacznym rozwojem brandu, jak również oferowanych usług, które na co dzień świadczą znakomici eksperci, jedni z najlepszych w branży – mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Walczak.
Walczak w listopadzie ur. zakończyła współpracę z ALTO, gdzie pracowała przez ponad 3 lata, w tym ponad rok na stanowisku dyrektora marketingu. Poprzednio była związana z m.in. Kochański&Partners, HM Inwest S.A./ Grupa Inwest oraz Real Estate Agency Daszkiewicz.
Górecki od stycznia br. pracuje na stanowisku head of PR&communication w Archicom.
PFK Polska to firma doradcza i audytowa z ponad 30-letnim doświadczeniem, świadcząca usługi w zakresie audytu, podatków, rachunkowości, konsultingu i szkoleń.
Dołącz do dyskusji: Nowa dyrektor Marketingu i PR-u w PFK Polska. Firma zmienia strategię marketingową