SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Too Good To Go z nowym logo

Too Good To Go, firma działająca na rzecz ograniczenia marnowania jedzenia wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną wraz z nowym pozycjonowaniem marki. Firma chce docierać do jeszcze szerszej grupy odbiorców.

Jak podaje firma, do tej pory komunikacja Too Good To Go koncentrowała się głównie na jedzeniu i korzyściach środowiskowych. Teraz ma pogłębić emocjonalną więź z użytkownikami, stawiając ich w centrum uwagi. Nowa tożsamość marki ma być też okazją do tego, by celebrować każdy gest odnoszący się do ratowania jedzenia przed zmarnowaniem i sprawiać, by ludzie czuli się z tego dumni.

- Każdego dnia miliony użytkowników i tysiące partnerów wywierają pozytywny wpływ za pomocą Too Good To Go, po prostu ratując dobre jedzenie przed zmarnowaniem. Każdy taki akt pomaga spowolnić globalne ocieplenie. Chcemy mieć pewność, że ludzie słusznie czują się docenieni i zadowoleni, gdy wnoszą tak wiele - mówi Ivo van den Brand, chief marketing officer w Too Good To Go.

Stare logo:



Unowocześniony logotyp w ciemnozielonym kolorze przypomina uśmiech. - Dążymy do tego, by nasi odbiorcy wiedzieli, że staramy się reprezentować coś dobrego - mówi Carl-Emil Jensen, creative director w Too Good To Go.

Prace nad nową identyfikacją wizualną trwały rok. W całości zostały wykonane przez wewnętrzne działy kreacji. Obecnie z Too Good To Go korzysta społeczność 70 mln użytkowników z Europy i Ameryki Północnej. W Polsce aplikacja dostępna jest od 2019 roku.

Dołącz do dyskusji: Too Good To Go z nowym logo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
takie podobne do loga go daddy
odpowiedź
User
user
Lepsze jest! Jak zgaduję, poprzednie mogło być problematyczne. Na plus!
odpowiedź