Startuje kampania „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”
Too Good To Go (aplikacja należąca do Too Good To Go ApS) wraz z partnerami rozpoczyna kampanię edukacyjną, która ma przeciwdziałać marnowaniu jedzenia i zmianom klimatycznym.
Kampania ma zwracać uwagę, że jedna trzecia wyprodukowanej na świecie żywności jest marnowana.
Pretekstem do przeprowadzenia działań reklamowych jest ustanowiony przez ONZ Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia, który przypada na 29 września (tego dnia odbędzie się finał prowadzonych w ramach kampanii działań).
W kampanii wezmą udział influencerzy. Partnerami akcji są m.in. Bank Żywności, Starbucks, Pizza Hut, North Fish, BP, Makro, Natura Cold Press.
- Pokazanie tak złożonego problemu, jakim jest marnowanie jedzenia nie jest łatwym zadaniem. Podjęliśmy jednak wyzwanie, by stworzyć zrozumiałą i dającą do myślenia kampanię. To właśnie edukacja jest kluczowym działaniem, by udało nam się ograniczyć ilość marnowanej żywności o połowę do 2030 roku. Taki właśnie cel postawiła nam ONZ i dlatego w tym roku Organizacja stworzyła również specjalne „święto” - Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Stąd pomysł na kampanię pod hasłem „⅓ się marnuje. Uratuj ją!” - informuje Magdalena Marzec, dyrektor marketingu w Too Good To Go Poland.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Za strategię, koncept kreatywny oraz realizację kampanii w kanałach social media i digital oraz OOH (murale, citylighty, POSM) odpowiada agencja VML&R. Za zakup mediów (nośniki AMS w Warszawie i Krakowie) odpowiada Too Good To Go.
Za działania PR odpowiada agencja Flywheel.
Dołącz do dyskusji: Startuje kampania „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”