BBDO Warszawa autorem międzynarodowej kampanii marki Tena (wideo)
W poniedziałek rozpoczyna się w Polsce kampania reklamowa marki Tena Pants, należącej do szwedzkiej firmy SCA. Akcja będzie też prowadzona w wielu rynkach zagranicznych, z których pierwsze to Niemcy i Holandia.
W ramach kampanii promowane są majtki chłonne: produkt higieniczny, zapewniający ochronę i komfort osobom mobilnym, które muszą radzić sobie w codziennym życiu z nietrzymaniem moczu. Często są to osoby starsze, którymi opiekują się ich bliscy.
Kluczowym komunikatem, obok przekazu na temat produktu, jest podkreślenie emocjonalnej roli relacji z bliskimi, którymi opiekują się ich rodziny. Pomoc w codziennym funkcjonowaniu osoby starszej nie zawsze jest łatwa, ale warto pamiętać o tym, jak dużo zawdzięczamy osobie, którą dziś wspieramy m.in. dzięki produktom Tena.
Za przygotowanie kampanii, obejmującej spot telewizyjny emitowany w głównych stacjach, materiały POS oraz działania online odpowiada agencja BBDO Warszawa, która zlecenie uzyskała w międzynarodowym przetargu, w którym uczestniczyły biura BBDO z Wielkiej Brytanii, Meksyku, Rosji i Polski.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: BBDO Warszawa autorem międzynarodowej kampanii marki Tena (wideo)