Bauer łączy prasę i Interię w pakiety reklamowe
Wydawnictwo Bauer wprowadziło do swojej oferty prasowo-internetowe pakiety reklamowe. Obejmują one magazyny z portfolio spółki i towarzyszące im serwisy z portalu Interia.pl, należącego do Grupy Bauer.
W ofercie Bauera jest kilka pakietów. Pierwszy obejmuje kobiece magazyny luksusowe “Twój Styl”, “Pani” i “Show” oraz wortal Styl.pl, kolejny składa się z magazynów “Auto Moto” i “Motor” oraz serwisu Magazynauto.pl, następny obejmuje pisma młodzieżowe “Bravo”, “Bravo Girl” i “Bravo Sport” oraz serwis Bravo.pl, natomiast kolejny zestaw łączy w sobie miesięcznik “PC Format” i witrynę pcformat.pl. Sprzedaż pakietów prowadzić będzie biuro reklamy Wydawnictwa Bauer.
Wydawnictwo Bauer to wydawca 36 magazynów skierowanych do różnych grup docelowych, których łączna roczna sprzedaż wynosi 282 mln egz. Jest częścią Grupy Bauer Media, w której skład wchodzi Grupa RMF oraz portal Interia.pl. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w marcu br. portal miał 11,7 mln realnych użytkowników (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Bauer łączy prasę i Interię w pakiety reklamowe