Barbora.pl rusza w Polsce z kampanią budującą świadomość marki
Agencja influencer marketingowa Hash FM (Grupa Streetcom), została wybrana do realizacji działań e-sklepu Barbora.
Celem kampanii jest przede wszystkim budowanie i utrwalanie świadomości marki Barbora oraz prezentacja benefitów związanych z robieniem zakupów przez stronę barbora.pl.
Działania realizowane przez Hash FM obejmują Warszawę, Gdańsk, Gdynię i Sopot.
Hash FM to agencja influencer marketingu, którą Streetcom nabył w 2020 r., rozszerzając tym samym swoje działania w obszarze digital.
Klienci Barbora mogą kupować artykuły spożywcze oraz produkty tzw. codziennego użytku. Sklep i dostawy działają już w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Spocie i Łodzi, a już w listopadzie w Katowicach i okolicznych miastach. Dostawa odbywa się nawet tego samego dnia, 7 dni w tygodniu.
Dołącz do dyskusji: Barbora.pl rusza w Polsce z kampanią budującą świadomość marki