Bank Pekao S.A. w nowej kampanii promuje "wygodną pożyczkę"
Ruszyła nowa kampania reklamowa Banku Pekao S.A., w której promowana jest “wygodna pożyczka”. Przygotowała ją agencja reklamowa Leo Burnett (Publicis Groupe).

Najnowsza, wielokanałowa kampania Leo Burnett dla Banku Pekao S.A. promuje wygodną pożyczkę.
Spot telewizyjny opowiada historię kilku osób, które dzięki wzięciu pożyczki spełniają swoje marzenia, także te szalone i nieoczywiste, jak np. lot balonem. Przy tworzeniu spotu skorzystano z niestandardowych ujęć nakręconych z drona.
Do zadań agencji Leo Burnett należało opracowanie strategii, przygotowanie kreacji oraz realizacja szerokiego zakresu działań, obejmujących telewizję, platformy VOD, radio online, materiały video dla digitalu, reklamę w miejscach sprzedaży itp.
Przy tworzeniu kampanii z Leo Burnett Warszawa współpracował Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Odpowiedzialny był za realizację dźwięku oraz przygotowanie produkcyjne materiałów BTL i folii na witryny oddziałów. Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Tomaszowi Knittelowi. Za działania digital odpowiada Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis.
Leo Burnett współpracuje z Bankiem Pekao S.A. od czerwca 2022 r., gdy agencja wygrała przetarg na obsługę budżetów reklamowych tej firmy.
Dołącz do dyskusji: Bank Pekao S.A. w nowej kampanii promuje "wygodną pożyczkę"