SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axel Springer Polska zmienia cennik reklam w tytułach codziennych

Od poniedziałku 3 listopada wydawnictwo Axel Springer Polska zmienia cenniki reklamowe w swoich tytułach codziennych ("Dziennik", "Fakt", "Przegląd Sportowy" i "Sport"). Ujednoliceniu ulegają także siatki modułowe w dziennikach - będą one liczyć po 48 modułów.

Dotychczas w "Dzienniku" i "Przeglądzie Sportowym" siatka miała już co prawda 48 modułów, ale już w "Fakcie" było to już maksymalnie 40 modułów. W nowych cennikach pojawią się nowe formaty reklamowe np. junior page na trzeciej stronie "Dziennika". Zwiększą się też formaty reklam na pierwszej stronie wszystkich czterech gazet codziennych wydawanych Axel Springer Polska.

Anna Gancarz, PR manager w wydawnictwie, pytana o zmiany cen reklam w związku z wprowadzeniem nowych cenników, mówi: - Są to nowe propozycje reklamowe, dlatego trudno wskazać procentowy wzrost lub spadek ich ceny.

Ujednolicenie siatki modułowej tytułów codziennych i zmiany w ich cennikach wynikają z wprowadzenia do oferty biura reklamy wydawnictwa nowych produktów reklamowych - GRPower i PressPower. Gwarantują one emisję reklamy tego samego dnia, w tym samym formacie, w czterech dziennikach Axel Springer Polska.

Dołącz do dyskusji: Axel Springer Polska zmienia cennik reklam w tytułach codziennych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl