Aviva reklamuje ubezpieczenie za 4 zł dziennie (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania Avivy reklamująca ubezpieczenie życia i zdrowia rodziny z dzienną składką wynoszącą 4 zł. Akcję przygotowały agencja Opus B, studio Mojo Film i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Kampania ubezpieczenia życia i zdrowia rodziny oferowanego przez Avivę podkreśla, że można z niego korzystać bez większych wyrzeczeń. Składka w przeliczeniu na dzień wynosi bowiem 4 zł, czyli tyle, ile kosztuje hot-dog albo dłuższa rozmowa telefoniczna.
- Zależało nam na zachowaniu ciągłości z naszymi poprzednimi reklamami, dlatego obok nowych bohaterów w spocie występuje znany z poprzednich kampanii agent-doradca ubezpieczeniowy Avivy - opisuje Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes firmy ds. marketingu. - Przygotowaliśmy całą serię reklam w lekkiej, humorystycznej konwencji - dodaje.
Pierwsza reklama - w wersji 30- i 15-sekundowej - do 6 czerwca będzie emitowana w głównych kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN) oraz w kanałach tematycznych (np. Discovery, AXN, National Geographic). Spot przygotowała agencja Opus B, wyreżyserował Antoni Nykowski, a wyprodukowało studio Mojo Film. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Aviva reklamuje ubezpieczenie za 4 zł dziennie (wideo)