'Auta' Disneya wjechały na rynek wydawniczy
"Świat na kółkach. Auta" - to nowy miesięcznik wydawnictwa EgmontPolska nawiązujący do animowanego filmu "Auta" Walta Disneya. Pismoukazało się wczoraj i jest skierowane jest do chłopców w wieku od 4do 7 lat.
W miesięczniku znaleźć można gry i zabawy, zadania typu "zrób tosam" oraz komiksy. Do każdego wydania dodawany jest model samochoduz filmu "Auta" (w pierwszym numerze jest to Zygzak McQueen), atakże karty do gry oraz plakat. Czasopismo jest utrzymane wdynamicznej szacie graficznej opierającej się na rysunkachwykonanych głównie metodą 3D.
"Świat na kółkach. Auta" liczy 36 stron, ma format 208x273 mm ikosztuje 9,90 zł. Ukazał się w nakładzie wynoszącym 50 tys. egz.Redaktorem prowadzącym tytułu jest Kinga Frydrych.
Wprowadzenie miesięcznika na rynek wsparte jest kampaniąpromocyjną w telewizji i w tytułach własnych Egmont Polska. Zakreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja DSK, a mediazaplanował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: 'Auta' Disneya wjechały na rynek wydawniczy