'Auta' Disneya wjechały na rynek wydawniczy
"Świat na kółkach. Auta" - to nowy miesięcznik wydawnictwa Egmont Polska nawiązujący do animowanego filmu "Auta" Walta Disneya. Pismo ukazało się wczoraj i jest skierowane jest do chłopców w wieku od 4 do 7 lat.
W miesięczniku znaleźć można gry i zabawy, zadania typu "zrób to sam" oraz komiksy. Do każdego wydania dodawany jest model samochodu z filmu "Auta" (w pierwszym numerze jest to Zygzak McQueen), a także karty do gry oraz plakat. Czasopismo jest utrzymane w dynamicznej szacie graficznej opierającej się na rysunkach wykonanych głównie metodą 3D.
"Świat na kółkach. Auta" liczy 36 stron, ma format 208x273 mm i kosztuje 9,90 zł. Ukazał się w nakładzie wynoszącym 50 tys. egz. Redaktorem prowadzącym tytułu jest Kinga Frydrych.
Wprowadzenie miesięcznika na rynek wsparte jest kampanią promocyjną w telewizji i w tytułach własnych Egmont Polska. Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja DSK, a media zaplanował dom mediowy MPG.
Egmont Polska
Dołącz do dyskusji: 'Auta' Disneya wjechały na rynek wydawniczy