„Aster - o - nomiczne promocje” w kampanii Aster
W najważniejszych mediach rusza wizerunkowa kampania reklamowa sieci Aster. Akcję pod hasłem „Aster – o – nomiczne promocje” przygotowały firmy White Rabbit, OS3 multimedia i Value Media.
Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa Aster prezentuje poszczególne usługi telewizyjne, telefoniczne i internetowe oferowane w tej sieci.
– Chcemy pokazać, że nasz klient może stworzyć własny, dostosowany do swoich potrzeb pakiet usług telekomunikacyjnych, dzięki czemu może zaoszczędzić nawet do 50 proc. – opisuje Joanna Pasynkiewicz, wiceprezes zarządu Aster.
Działania reklamowe pod hasłem „Aster – o – nomiczne promocje” rozpoczęły się w radiu (RMF Maxxx w Krakowie i Zielonej Górze, Radio Eska w Warszawie, Radio Złote Przeboje w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze), a z początkiem października obejmą telewizję (TVP Info i kanały tematyczne TVN), prasę („Metro”, „Gazeta Wyborcza”, „Gazeta Lubuska”), internet (Onet.pl, Gazeta.pl, Iplex.pl, Mojemiasto.pl), kina (Multikino), outdoor (citylighty, nośniki w tramwajach i warszawskim metrze) oraz punkty sprzedaży (ekrany w sklepach Saturn i Media Markt, działania BTL w salonach Aster).
Kreacją kampanii – zaplanowanej do połowy grudnia – oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowa White Rabbit, natomiast działania w internecie przygotowały agencja interaktywna OS3 multimedia (kreacja) oraz dom mediowy Value Media (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Aster - o - nomiczne promocje” w kampanii Aster