Arkadiusz Majewski dyrektorem rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”
Arkadiusz Majewski dołączył do zespołu Agory, gdzie objął stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”. To nowo utworzone stanowisko w spółce.
Do jego zadań należy nadzór dystrybucji i sprzedaży papierowych oraz cyfrowych wydań „Gazety Wyborczej”. Zajmie się także budowaniem nowych kanałów dystrybucji „GW” oraz promocją sprzedaży w tych kanałach.
Arkadiusz Majewski z Agorą związany jest od kwietnia 2015 roku. Do tej pory był krajowym kierownikiem sprzedaży „Gazety Wyborczej” i jej marek. Poprzednio w latach 2004-2015 pracował w Grupie Żywiec, m.in. jako kierownik ds. sieci regionalnych i kierownik ds. rozwoju detalu własnego. W przeszłości był związany z firmami Pharma C Food, Sante i Chłodnia Mazowsze.
Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 150 640 egz.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Majewski dyrektorem rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”
Musieliby stworzyć machinę czasu i wrócić do źródeł ale bez tych, którzy grają tam dziś pierwsze skrzypce w strukturach redakcyjnych.