Arkadiusz Gwizdek za Macieja Michalika dyrektorem marketingu marki Skoda
Arkadiusz Gwizdek został nowym dyrektorem marketingu marki Skoda w Volkswagen Group Polska. Zastąpił na tym stanowisku Macieja Michalika, który po 12 latach pracy w strukturach importera rozstaje się z firmą.
Arkadiusz Gwizdek jako dyrektor marki Skoda Polska będzie odpowiedzialny za obszary działania zespołów produktu i komunikacji, CRM i PR w ramach całego marketingu marki Skoda.
Z branżą marketingową związany jest od 1995 roku. Ostatnio, od 2013 roku był dyrektorem marketingu w firmie Amica. Wcześniej przez ok. siedem lat pracował w firmie Hochland Polska, zajmując w niej kolejno stanowiska: innovation marketing managera, category managera, marketing managera i dyrektora marketingu.
W latach 2003-2005 był marketing managerem w firmie Rexam. Wcześniej zaś pracował w firmie Mars.
Maciej Michalik z marką Skoda Polska związany był od 12 lat. Dyrektorem marketingu Skody był przez ostatnie siedem lat. Wcześniej pracował jako product manager w zespole produktu i komunikacji. Swoich dalszych planów zawodowych nie zdradza.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Gwizdek za Macieja Michalika dyrektorem marketingu marki Skoda