SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Gwizdek za Macieja Michalika dyrektorem marketingu marki Skoda

Arkadiusz Gwizdek został nowym dyrektorem marketingu marki Skoda w Volkswagen Group Polska. Zastąpił na tym stanowisku Macieja Michalika, który po 12 latach pracy w strukturach importera rozstaje się z firmą.

Arkadiusz GwizdekArkadiusz Gwizdek

Arkadiusz Gwizdek jako dyrektor marki Skoda Polska będzie odpowiedzialny za obszary działania zespołów produktu i komunikacji, CRM i PR w ramach całego marketingu marki Skoda.

Z branżą marketingową związany jest od 1995 roku. Ostatnio, od 2013 roku był dyrektorem marketingu w firmie Amica. Wcześniej przez ok. siedem lat pracował w firmie Hochland Polska, zajmując w niej kolejno stanowiska: innovation marketing managera, category managera, marketing managera i dyrektora marketingu.

W latach 2003-2005 był marketing managerem w firmie Rexam. Wcześniej zaś pracował w firmie Mars.

Maciej Michalik z marką Skoda Polska związany był od 12 lat. Dyrektorem marketingu Skody był przez ostatnie siedem lat. Wcześniej pracował jako product manager w zespole produktu i komunikacji. Swoich dalszych planów zawodowych nie zdradza.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Gwizdek za Macieja Michalika dyrektorem marketingu marki Skoda

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
skodovy
jak w piosence Pietrzaka. Nie jest ważna specjalizacja - jeden specjalista od herbaty, drugi od kuchenek i lodówek, ale za to wszyscy znają się na samochodach. Powodzenia!
odpowiedź
User
Do skodovego
Skodovy - juz tak nie zazdrość innym tylko pracuj więcej to moze tez kiedyś coś w życiu osiągniesz
odpowiedź
User
Samohut
Mnie się najbardziej podoba to, że im kto wyżej w hierarchii Skody, tym bardziej jeździ Audi. Sprawdźcie kiedyś polską centralę. ;)
odpowiedź