Bajka od marynarza reklamuje Apap (wideo)
Nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Apap (produkowanego przez USP Zdrowie) jest realizowana pod hasłem „Ani chwili nie trać na ból”. Przygotowały ją firmy marketingowe Aż Tu Nagle i Wavemaker.
Bohaterem spotu Apapu jest mężczyzna pracujący na statku, który mimo złej pogody i bólu głowy łączy się przez internet z córką, żeby opowiedzieć jej bajkę.
Reklama podkreśla, że Apap uwalnia się już w trzy minuty i skutecznie zwalcza różne typy bólów, jednocześnie nie zaburza koncentracji.
Akcja reklamowa obejmuje media ogólnopolskie, m.in. telewizję oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Aż Tu Nagle, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
wideo
Dołącz do dyskusji: Bajka od marynarza reklamuje Apap (wideo)