Anna Sakowicz chief digital officerem w Starcom MediaVest
Anna Sakowicz, odchodząca z końcem listopada z Mindshare Polska, dołączy do zarządu i obejmie nowo utworzoną funkcję chief digital officera w grupie Starcom MediaVest w Polsce.
W Starcom MediaVest Anna Sakowicz będzie odpowiadać za rozwijanie kompetencji w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych, w tym nowoczesnych narzędzi technologicznych wspierających marketing i sprzedaż.
- Ania całą dotychczasową karierą biznesową udowodniła, że myśli o przyszłości podobnie do nas - w perspektywie długoterminowej i wie nie tylko co zrobić „tu i teraz”, ale w jakim kierunku rozwijać firmę. Czuje i rozumie trendy, a do tego jest sprawnym menedżerem potrafiącym swoją wiedzę wykorzystać i wdrożyć w życie - komplementuje Piotr Piętka, CEO grupy Starcom MediaVest w Polsce.
Poprzednio Anna Sakowicz pracowała jako członek zarządu i partner pionu invention w domu mediowym Mindshare Polska, gdzie jej obowiązki przejmą Joanna Kazak i Anna Nowak (więcej na ten temat).
Sakowicz była związana z Mindshare od 2000 roku. Stworzyła tam jeden z pierwszych działów specjalizujących się w reklamie internetowej na polskim rynku. Ostatnio nadzorowała tworzenie i realizację projektów strategicznych dla klientów i zarządzała pracami działu invention, specjalizującego się w opracowywaniu i realizacji niestandardowych rozwiązań z wykorzystaniem nowych mediów. Odpowiadała m.in. za szkolenia i rozwój plannerów w zakresie strategii opartych na nowych mediach.
Anna Sakowicz jest wykładowcą SGH, prelegentem wielu konferencji branżowych, członkiem jury konkursów branżowych (Mixx Awards, Media Trendy). W 2011 roku otrzymała tytuł Człowieka Roku branży internetowej przyznawany przez IAB. Jest absolwentką kierunku finanse i bankowość na SGH w Warszawie oraz studiów podyplomowych marketing i strategie marketingowe, a także programu rozwoju umiejętności menedżerskich „Management 2009”.
Dołącz do dyskusji: Anna Sakowicz chief digital officerem w Starcom MediaVest