Anna Guzik sprawdza sery w nowej kampanii marki Hochland
Hochland Polska odświeżył wizerunek i zmienił opakowania serów topionych. Zmiany wesprze startująca z początkiem października br. kampania marketingowa, której twarzą jest aktorka Anna Guzik. Za jej realizację odpowiadają firmy GPD Agency, Value Media i Quality Public Relations.
Nowe opakowania serów topionych Hochland mają pokazywać konsumentom, że produkty te powstają z naturalnych składników oraz nie zawierają sztucznych barwników i konserwantów. Dodatkowo zamieszczono na nich przepisy kulinarne, by zainspirować konsumentów do przygotowywania potraw z użyciem tych produktów.
Wprowadzeniu nowych opakowań towarzyszy kampania reklamowa, która rusza z początkiem października. Działania reklamowe z udziałem aktorki Anny Guzik będą prowadzone w wybranych stacjach telewizyjnych, internecie (m.in. w social mediach). Ich wsparciem mają być degustacje oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
W akcję marketingową zostaną zaangażowani blogerzy, vlogerzy i influencerzy.
Autorem koncepcji spotu jest GPD Agency, która odpowiada też za jego produkcję. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Value Media (GroupOne), a wsparcie PR zapewnia agencja Quality Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Anna Guzik sprawdza sery w nowej kampanii marki Hochland