Ania Golonka kierowniczką Content Studio Interii
Ania Golonka została kierowniczką wewnętrznej agencji content marketingowej portalu Interia (Grupa Polsat). Zastąpiła Agnieszkę Maciaszek, która objęła funkcję dyrektorki sektora lifestyle w Grupie Interia.
Do głównych celów Golonki będzie należało zacieśnianie współpracy z Polsat Media i optymalizacja bieżących działań. „Moim głównym zadaniem jest podniesie atrakcyjności i efektywności oferowanych przez nas produktów. Dodatkowo pracujemy nad stworzeniem komplementarnej oferty wykorzystującej potencjał połączonych sił Grupy Interii i Polsat Media” – mówi cytowana w komunikacie Golonka.
Ania Golonka od 10 lat jest związana z mediami digitalowymi. Posiada doświadczenie w tworzeniu treści i zarządzeniu nimi. Wdrażała strategie biznesowe dla serwisów tematycznych i rozwijała je pod względem technologicznym. Przez sześć lat była pracowniczką Grupy Onet, gdzie odpowiadała m.in. za serwisy Plejada i Zapytaj.pl. W 2018 roku dołączyła do zespołu Interia jako content manager w Content Studio.
Maciaszek z Interią związana jest od prawie 10 lat, była video content managerem i head of mobile & video. W przeszłości również pracowała w Onecie.
Niedawno Paweł Baryś został specjalistą ds. PR w Grupie Interia.
Portal Interia.pl, kupiony przez Telewizję Polsat w połowie ub.r. od Bauer Media za 422 mln zł, w kwietniu br. zanotował 14,07 mln użytkowników i 48,2 proc. zasięgu (według badania Mediapanel).
Dołącz do dyskusji: Ania Golonka kierowniczką Content Studio Interii