Angelika Kobylarz, Andrzej Kownacki i Radosław Drzazga w Walk Creative
Pracę w dziale client service agencji reklamowej Walk Creative zaczęła Angelika Kobylarz, a w dziale kreacji - Andrzej Kownacki i Radosław Drzazga.
Angelika Kobylarz objęła w Walk Creative funkcję senior account managera. Odpowiada za obsługę kluczowych klientów.
Przez ostatnie trzy lata pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. firmy i marki Vision Express, Costa Coffee, Oceanic, Herbapol, Województwo Lubelskie i Fundacja Zwierzęca Polana. Wcześniej była związana m.in. z agencją TippingPoint (Grupa TBWA), gdzie zajmowała się obsługą marek BGŻOptima, Canal+ i Polfarmex.
Andrzej Kownacki jako creative group head zajmuje się przygotowywaniem konceptów kreatywnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji oraz koordynowaniem pracy jednego z zespołów kreatywnych.
Wcześniej pracował m.in. jako senior art director w agencjach Gruppa66 (Ogilvy & Mather), Lowe Warsaw i Change. Realizował kampanie dla firm i marek takich jak Bols, Coca-Cola, Dell, DHL, Fortis Bank, GE Money Bank, HSBC, IBM, Kropla Beskidu, Lexus, PKO BP, Play, Toyota, TPSA i Plus. Z branżą reklamową jest związany od 17 lat.
Radosław Drzazga na stanowisku art directora zajmuje się w Walk Creative tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych kampanii. Poprzednio przez cztery lata pracował jako digital art director w San Markos, odpowiadał za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne działań reklamowych m.in. dla marek Costa, AA, Budimex i Lubelskie. Wcześniej był współwłaścicielem agencji Thinkeractive, odpowiadał za jej dział kreatywny i realizował projekty dla firm Ergo Hestia, Sharp i Gothaer. Pracował też w Grupie MNI.
Dołącz do dyskusji: Angelika Kobylarz, Andrzej Kownacki i Radosław Drzazga w Walk Creative