Andrus, Zamachowski i Podsiadło drą pierze w kampanii Trójki (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa radiowej Trójki z udziałem Artura Andrusa, Zbigniewa Zamachowskiego i Dawida Podsiadło. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie”, przygotowała agencja Walk Creative.
Pierwsza odsłona kampanii Trójki pokazuje, jak prezenter tej rozgłośni Artur Andrus, aktor Zbigniew Zamachowski i piosenkarz Dawid Podsiadło efektownie drą pierze z gęsi, nucąc przy tym melodię "Prząśniczki" Stanisława Moniuszki. Obrazek podsumowuje slogan wypowiadany przez Wojciecha Manna: Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie”.
- Chcieliśmy za pomocą metafory, czyli gęsi i pierza, oddać męską rywalizację. Celem jest pokazanie Trójki jako radia inteligentnego, symbolu jakości, potrafiącego promować rzeczy, które są wartościowe - tłumaczy Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny agencji Walk Creative, która przygotowała koncepcję i kreację kampanii. - Staraliśmy się zróżnicować pomysły, tak aby jeden był bardziej społeczny, drugi bardziej absurdalny - dodaje Tomasz Skorupa, copywriter w agencji.
W ramach kampanii emitowane będą cztery różne spoty (jeden tylko w internecie). W drugim główną rolę odgrywają suwaki. Celem reklam jest pozyskanie dla Trójki nowych słuchaczy w wieku 25–49 lat, wykształconych, z poczuciem humoru i ciekawością świata.
Akcja reklamowa od 22 listopada będzie prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, wybrane kanały tematyczne z oferty TVP, TVN, Polsatu, Discovery i Atmediów) oraz internecie (Interia.pl, serwis i profile Trójki na portalach społecznościowych). Za planowanie i zakup mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.
Od sierpnia do października br. udział Trójki w całym rynku radiowym wyniósł 7,2 proc., wobec 7,9 proc. rok wcześniej (według badania Radio Track - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Andrus, Zamachowski i Podsiadło drą pierze w kampanii Trójki (wideo)