Alex Lopez globalnym szefem kreacji w McCann
McCann Worldgroup ogłosił, że Alex Lopez dołączy do sieci jako prezes i dyrektor ds. kreatywnych na świecie. Ostatnio pracował w firmie Nike, gdzie piastował kilka stanowisk kierowniczych na całym świecie, w tym wiceprezesa ds. globalnego marketingu, dyrektora kreatywnego. Był też współzałożycielem i szefem globalnego studia w Waffle Iron Entertainment.
Zatrudnienie Alexa Lopeza to kluczowy krok w ekspansji McCann Worldgroup w zakresie kreatywności na każdym poziomie globalnych operacji biznesowych sieci.
- Patrzymy w szerszą przyszłość i na to, co oznacza dla nas bycie liderem w branży kreatywności – powiedział Bill Kolb, prezes i dyrektor generalny McCann Worldgroup. - Zaangażowanie Alexa pozwala nam na nowo zdefiniować rolę globalnego dyrektora kreatywnego i wyznacza nam drogę, która pomoże naszej sieci i naszym klientom zaplanować jeszcze lepszą kreatywną przyszłość dla ich marek i firm. Określi, jak prowadzimy działalność, jak wygląda przyszłość marketingu zintegrowanego i jak mierzymy nasz sukces - dodał.
Alex Lopez jest jednym z najbardziej nagradzanych brand marketerów i kreatywnych w świecie marketingu konsumenckiego. Ostatnio, od ponad 20 lat pracował dla marki Nike, kształtując jej pozycjonowanie i przekaz, kierując zespołami na całym świecie. Pracował nad rozwojem sposobu, w jaki Nike łączy się z konsumentami zarówno na dużą skalę, jak i indywidualnie, za pośrednictwem tradycyjnych kanałów, istniejących kanałów cyfrowych oraz najnowszych, pojawiających się technologii i platform.
Alex Lopez prowadził jedne z najbardziej godnych uwagi programów w historii Nike, ostatnio były to kampanie „Dream Crazy”, „Equality” i „You Can’t Stop Us”. Kierował także staraniami o uruchomienie nowych kategorii sportowych, w tym Nike Skateboarding, wprowadzenie marki do Digital Sport za pośrednictwem Fuel Band oraz wejście do wysokiej jakości rozrywki w długiej formie dzięki Waffle Iron Entertainment.
Dołącz do dyskusji: Alex Lopez globalnym szefem kreacji w McCann