Ponad milion widzów ogląda „Must be the music” w Polsacie
Format „Must Be The Music” wrócił do Polsatu po niemal dziewięciu latach przerwy. Jak wynika z danych Nielsena, nowa seria po trzech odcinkach gromadzi ponad milion widzów.

Muzyczne talent show emitowane jest w piątki o godzinie 19.55. Za nami trzy castingowe odcinki programu, które oglądało średnio 1,09 mln widzów. W gronie wszystkich widzów Polsat zanotował 9,17 proc. udziału, a 9,07 proc. wyniósł udział w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Pierwszy odcinek zgromadził 1,08 mln widzów, drugi – 1,17 mln, a trzeci niecały milion, ale tego wieczora TVP1 transmitowała mecz piłki nożnej Polska- Litwa, który obejrzało 3,7 mln widzów.
Rok temu w tym paśmie Polsat pokazywał program „Twoja twarz brzmi znajomo”. Pierwsze trzy odcinki, specjalnej 20. edycji formatu oglądało 1,39 mln widzów, co przełożyło się na 11,85 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 10,43 proc. w grupie 16-59.
“Must Be The Music” z nowym jury
W nowej edycji muzycznego programu Polsatu uczestników ocenia jury w składzie: Sebastian Karpiel-Bułecka lider zespołu Zakopower, piosenkarz Dawid Kwiatkowski, wokalistka Natalia Szroeder oraz raper i producent muzyczny Miłosz Borycki znany jako Miuosh. Program prowadzi Maciej Rock, gospodarz dawnych edycji "Must be the music", a tym razem towarzyszą mu Patrycja Kazadi i Adam Zdrójkowski.
Polsat przewidział dziesięć odcinków muzycznego talent show, spośród których trzy ostatnie: dwa półfinały i finał, będą emitowane na żywo. Produkcją programu na zlecenie stacji zajmuje się firma Endemol Shine Polska.
Program “Must be the music” był emitowany na antenie Polsatu w latach 2011- 2016. Za sprawą programu popularność zdobyli tacy artyści jak: zespoły Enej, LemOn, a także Kortez czy Kaśka Sochacka.
Dołącz do dyskusji: Ponad milion widzów ogląda „Must be the music” w Polsacie