Aleksandra Jusińska: z K2 do Sony Music Entertainment Polska
Aleksandra Jusińska dołączyła do działu marketingu lokalnego w Sony Music Entertainment Polska. Ostatnio pracowała w agencji K2.
Aleksandra Jusińska objęła stanowisko product managera w Sony Music Entertainment Polska. Do jej zadań będzie należało kompleksowe prowadzenie lokalnych projektów wydawniczych.
Do tej pory Jusińska jako traffic manager opiekowała się studiem kreatywnym i strategią w agencji K2, współpracując z podwykonawcami w obszarach graficznym, poligraficznym oraz IT. Pracowała tam od 2014 roku. Wcześniej była social media managerem w Concept Interactive.
Doświadczenie w branży muzycznej zdobywała w paryskim oddziale Deezer jako editorial manager na rynek Europy Wschodniej. Współpracowała również z portalem jazzsoul.pl w zakresie fotografii koncertowej.
Aleksandra Jusińska raportuje do Magdaleny Rzepnickiej-Wyglądały, dyrektora marketingu lokalnego. Prezesem Sony Music Entertainment jest Maciej Kutak.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Jusińska: z K2 do Sony Music Entertainment Polska