Agora oferuje firmom sponsoring i mecenat cyfrowych subskrypcji „Gazety Wyborczej”
Klienci biznesowi „Gazety Wyborczej” (Agora) od kilku dni mogą korzystać z opcji sponsoringu prenumeraty cyfrowej dla swoich partnerów. - Ta oferta powstała z myślą o firmach i instytucjach szukających wyjątkowej formy gratyfikacji swoich kontrahentów - komentuje Joanna Kwas, szefowa biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.
Rozwiązanie udostępniono klientom od 20 listopada. W zamyśle ma ono połączyć sprzedaż prenumeraty cyfrowej dla określonej grupy odbiorców z dodatkowymi korzyściami reklamowymi.
- Biuro sprzedaży „Wyborczej" stawia na rozwój produktów i usług dla biznesu w wariancie premium. Oferta sponsoringu prenumeraty cyfrowej powstała z myślą o firmach i instytucjach szukających wyjątkowej formy gratyfikacji swoich kontrahentów, klientów czy pracowników. Równocześnie jest to atrakcyjne i wyważone rozwiązanie reklamowe. Komunikacja marketingowa związana ze sponsoringiem prenumeraty cyfrowej prowadzona jest długofalowo, co pozwala budować pozytywne doświadczenia użytkownika z marką i zwiększać jej rozpoznawalność - mówi Joanna Kwas.
Klient sponsorując prenumeratę cyfrową dla wybranych przez siebie odbiorców, może też skorzystać z rozwiązań promocyjnych zarezerwowanych wyłącznie dla sponsora tej prenumeraty: brandingu i reklamy na formatach autopromocyjnych wydawcy. Są nimi np. wskazanie sponsora prenumeraty przed artykułem na Wyborcza.pl, w postaci dolnego paska umieszczonego na całej szerokości strony, lub treż opis sponsora pod tekstem, rozbudowany o możliwość przejścia do witryny internetowej klienta. Wszystkie rozwiązania zostały przystosowane do wyświetlania w wielu kanałach: na stronie internetowej tradycyjnej i mobilnej oraz w aplikacji „Gazety Wyborczej", w wersji na systemy operacyjne iOS i Android.
Klient decydujący się na nowe rozwiązanie otrzyma też osobną stronę na Wyborcza.pl, poprzez którą osoby obdarowane prenumeratą cyfrową będą mogły aktywować swój dostęp. Dodatkową możliwością dla firm i instytucji jest też mecenat: przekazanie dotacji na rzecz Fundacji „Gazety Wyborczej", dzięki której ta organizacja będzie mogła zakupić prenumeratę Wyborcza.pl m.in. studentom, pracownikom uczelni, bibliotek i innych podmiotów.
Na początku listopada br. liczba użytkowników mających wykupioną prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” przekroczyła 200 tys. W październiku br. portal Wyborcza.pl zanotował 7,81 mln użytkowników i 78 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 1,18 mln użytkowników i 2,58 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
Według danych ZKDP w pierwszych trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 86 366 egz., po spadku o 8 proc. w skali roku.
W pierwszych trzech kwartałach br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” wzrosły w skali roku o 8,4 proc. do 72 mln zł, a ze sprzedaży reklam w niej zmalały o 10,4 proc. do 52,4 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Agora oferuje firmom sponsoring i mecenat cyfrowych subskrypcji „Gazety Wyborczej”