Agnieszka Stelmaszczyk wraca do zarządzania Feno
Agnieszka Stelmaszczyk, właścicielka i współzałożycielka agencji komunikacji marketingowej Feno, wraca na stanowisko dyrektora zarządzającego po dwóch latach urlopu macierzyńskiego.
Feno planuje rozwój kompetencji kreatywnych w zakresie obsługi 360, w związku z czym w lutym tego roku do zespołu dołączył Bartosz Kuckowski - na stanowisko business development directora. Poprzednio był dyrektorem zarządzającym agencji Mind.
Agencja Feno w ostatnim czasie odnowiła identyfikację wizualną oraz wdrożyła nową stronę internetową. Do 2017 roku funkcjonowała pod nazwą Fenomem. Ma na koncie projekty dla takich klientów jak Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Przysnacki, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s, Netia, PZ Cussons i Nicorette.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Stelmaszczyk wraca do zarządzania Feno