Agnieszka Radwańska reklamuje blendery Amica (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Amiki z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej promowane są małe urządzenia AGD, m.in. blendery. Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiadają firmy marketingowe Change, Value Media, Get more social i Monday PR.
W krótkich billboardach sponsorskich z Radwańską prezentowane są m.in. blendery Amica z funkcją turbo. Kampania ma podkreślać ich użyteczność przy przygotowywaniu zdrowych posiłków.
Spoty od początku listopada emitowane są przy wybranych programach w TVN, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych. Kampania obejmuje też lokowanie produktu w programie „Pyszne 25” w TVN Style oraz działania w social media (m.in. na Facebooku, Instagramie i Pintereście). Potrwa do 13 grudnia.
Radwańska w kampaniach reklamowych sprzętu Amica występuje od 2012 roku, w poprzedniej promowała zmywarki.
Kreacją nowych reklam zajęła się agencja Change, działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Get more social, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, a za działania public relations - agencja Monday PR.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radwańska reklamuje blendery Amica (wideo)