Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media
Od grudnia br. Agnieszka Kos-Podlaska dołączyła do Burda Media Polska i objęła stanowisko digital sales directora. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska.
Agnieszka Kos-Podlaska, fot. Burda Media Polska
Do zadań Kos-Podlaskiej należy realizacja projektów i budżetów digital wydawnictwa oraz nadzór nad działem sprzedaży digital. Raportuje do Michała Helmana, chief commercial oficer w Burdzie.
Poprzednio Agnieszka Kos-Podlaska pracowała w Edipresse Polska jako dyrektor ds. klientów strategicznych i new business, a wcześniej na stanowisku dyrektora biura reklamy digital lifestyle (odpowiadała za realizację budżetów w Wizaz.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, Party.pl i Viva.pl).
Burda Media Polska
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media