Agencja Wywiadu w kampanii szuka kandydatów do pracy w służbach specjalnych (wideo)
Agencja Wywiadu rozpoczęła właśnie kampanię w internecie, którą chce zachęcić do pracy w służbach specjalnych. Przedstawiciele AW tłumaczą, że taką formą komunikacji Agencja dołącza do grona najbardziej znanych służb specjalnych na świecie.
Kampania składa się z trzech krótkich filmów wideo emitowanych w internecie: spotu wizerunkowego, który przybliża główne zadania i obowiązki AW, a także dwóch filmów rekrutacyjnych, które są częścią nowego podejścia kierownictwa Agencji do naboru pracowników.
- Agencja Wywiadu aktywnie poszukuje ludzi, chcących swoje zawodowe życie poświęcić Polsce. Kluczowe w tym zakresie jest budowanie zaufania do Agencji Wywiadu, która jest jedną z najważniejszych instytucji dbających o bezpieczeństwo państwa - mówi Stanisław Żaryn, rzecznik prasowy ministra koordynatora służb specjalnych.
Dodaje, że Agencja Wywiadu zdecydowała się na odważną formułę budowania wizerunku i prestiżu instytucji przez co dołącza do grona najlepszych służb wywiadowczych, które komunikują się ze społeczeństwem przy wykorzystaniu nowoczesnych środków przekazu (np. CIA).
- Tego rodzaju informacyjno-promocyjna obecność w sieci i w mediach społecznościowych jest widoczna w wielu krajach na świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Izraelu. Liczymy na to, że Polacy będą lepiej rozumieli, czym zajmuje się wywiad w Polsce, zaś Agencja będzie mogła w bardziej efektywny sposób wyszukiwać wartościowych kandydatów do służby - mówi Żaryn.
Rozpoczynająca się akcja promująca Agencję Wywiadu to pierwsza z serii kampanii informacyjnych dotyczących polskich służb specjalnych. Rzecznik AW nie odpowiedział na nasze pytanie, które firmy odpowiadają za koncepcję i realizację obecnych działań oraz jaki jest ich budżet.
Dołącz do dyskusji: Agencja Wywiadu w kampanii szuka kandydatów do pracy w służbach specjalnych (wideo)
CIA czy inni od dawna tak robią. Nic nowego.