SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chatbot pomoże w rekrutacji do Agencji Wywiadu

Chatbot stworzony przez firmę Emplocity odpowie na pytania kandydatów do pracy w Agencji Wywiadu, polskiej służby specjalnej odpowiedzialnej między innymi za wywiad zagraniczny.

Chatbot będzie widgetem na stronie Agencji Wywiadu (fot. materiały prasowe)Chatbot będzie widgetem na stronie Agencji Wywiadu (fot. materiały prasowe)

Emplocity SA zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej i wykorzystaniu botów, planuje wdrożenie kolejnego Chatbota Q&A wspierającego komunikację z kandydatami do pracy, rozszerzając go o moduł testów.

„Bot Q&A to narzędzie skierowane do firm, które w nowoczesny i innowacyjny sposób chcą budować swoją markę jako pożądanego pracodawcy. Cieszy nas to, że po takie rozwiązania sięgają również służby specjalne. Chatbot projektowany dla Agencji Wywiadu będzie unikalnym narzędziem, bo stworzonym w ścisłej współpracy i zgodnie z oczekiwaniami Agencji. Wykorzystamy w nim nasze autorskie oprogramowanie - Platformę Emplocity – które umożliwia tworzenie botów dziedzinowych i automatyzację procesów bez konieczności długotrwałych wdrożeń. Stworzoną w ramach Platformy bazę wiedzy zasilimy informacjami rekrutacyjnymi otrzymanymi od Agencji” - komentuje Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.

Bot wesprze komunikację Agencji Wywiadu

Chatbot będzie wspierał kandydatów do pracy w kilku obszarach. Przede wszystkim odpowie na ich pytania dotyczące samego procesu rekrutacji (np. czas trwania rekrutacji, liczba etapów, sposób aplikowania, wymagania formalne) oraz służby i pracy w Agencji Wywiadu (godziny pracy, dress code, atmosfera etc.). Umożliwi także zaaplikowanie poprzez formularz.

W obszarze employer branding bot wesprze Agencję w komunikowaniu tego, jakim jest pracodawcą. Opowie o organizacji, przybliżając jej zalety, prezentując wartości i misję, jak również przedstawi różnice pomiędzy pracownikami cywilnymi a oficerami i funkcjonariuszami.

Ostatni obszar, czyli moduł testów, to nowość w ramach Bota Q&A. Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na pierwszy etap rekrutacji do Agencji Wywiadu w trakcie spotkania rozwiązuje szereg zadań i testów. Chcąc ułatwić kandydatom przygotowanie do tego etapu i obniżyć ich stres związany z testami, Agencja zdecydowała się na udostępnienie w chatbocie krótkiego, próbnego testu wiedzy ogólnej. Rozwiązując taki test kandydat poznaje przykładowe pytania i dowiaduje się, jakie obszary i zagadnienia powinien powtórzyć przed spotkaniem rekrutacyjnym.

Chatbot na stronie AW w formie widgetu

„W odpowiedzi na nowe trendy w komunikacji społecznej i wyzwania wynikające z ograniczenia kontaktów społecznych wskutek pandemii kontynuujemy rozwój naszej platformy Bezpiecznego Naboru Cyfrowego, wzbogacając ją o nowe funkcje i rozwiązania, w tym o wirtualnego asystenta, który zautomatyzuje nawigowanie i umożliwi bardziej intuicyjne zapoznawanie się ze szczegółami naszej oferty rekrutacyjnej” - mówi szef Agencji Wywiadu Piotr Krawczyk.

Chatbot zostanie zamieszczony na stronie www Agencji Wywiadu w formie widgetu. Jak podkreślono, jego najważniejszą zaletą, wynikającą z rozumienia i przetwarzania przez bota języka naturalnego (NLP), będzie pełna dostępność dla kandydatów, którzy poprzez zwykłą rozmowę w oknie chatu, przypominającą rozmowę z drugim człowiekiem, będą mogli poznać lepiej AW i uzyskać odpowiedzi na ważne dla nich kwestie i to 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu.

Obsługa bota przez kandydata nie wymaga żadnego przeszkolenia ani instalowania oprogramowania. Do rozmowy z nim wystarczy komputer lub smartfon z dostępem do internetu.

Po stronie klienta obsługa narzędzia również nie jest wymagająca. Pracownicy Agencji Wywiadu otrzymają od Emplocity panel administracyjny, w ramach którego będą mogli zarządzać bazą wiedzy chatbota i aktualizować próbkę testów oraz zbierać pytania kandydatów, które nie zostały wcześniej przewidziane i opracowane w bazie.

Emplocity chce wejść na rynek NewConnect

„Nasza technologia pozwala na minimalne angażowanie klienta w obsługę chatbota. Raz przygotowanie narzędzie jest w stanie samodzielnie się rozwijać i udoskonalać. Wykorzystywane przez nas algorytmy uczenia maszynowego pozwalają zautomatyzować proces uczenia się nowych treści przez system, tworząc samouczącą się bazę pytań i odpowiedzi, która wraz ze wzrostem zapytań, staje się coraz bardziej precyzyjna. Modele predykcyjne pozwalają natomiast przewidywać zachowania i intencje użytkowników. Sprawia to, że trafność odpowiedzi na pytanie zadane wytrenowanemu systemowi może osiągać nawet 85 procent” - dodaje Arkadiusz Talun, współzałożyciel i CTO Emplocity SA.

W ramach oferty publicznej akcji zakończonej w połowie września Emplocity SA pozyskało 1,49 mln zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży.

Obecnie spółka przygotowuje niezbędne dokumenty potrzebne do ubiegania się o dopuszczenie akcji Emplocity SA na rynku NewConnect. Zamiarem zarządu jest złożenie dokumentu informacyjnego na GPW w Warszawie na przełomie 2021 i 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: Chatbot pomoże w rekrutacji do Agencji Wywiadu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl