SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adform dla MullenLowe MediaHub w zakresie programmatic buying

Dom mediowy MullenLowe MediaHub zaczął korzystać z platformy firmy Adform do realizacji działań z obszaru programmatic buying.

- Komplementarność platformy, doskonałe lokalne wsparcie oraz dynamicznie rozwijający się zakres oferty programmatic (w tym rich media), zadecydowały o wyborze platformy Adform na jedną z kluczowych w naszej firmie - uzasadnia Maciej Czech, digital business director w MullenLowe MediaHub. - Mocny dział programmatic jest już jednym z istotnych elementów zagwarantowania naszym klientom najwyższego poziomu obsługi od przygotowania kreacji do emisji i ewaluacji wyników - dodaje.

Usługa Adform została wybrana przez MullenLowe MediaHub w konkursie ofert. Nie podano, na jak długo została zaplanowana współpraca.

Dołącz do dyskusji: Adform dla MullenLowe MediaHub w zakresie programmatic buying

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl