Adam Nawałka kibicuje „bohaterom domu” Leroy Merlin
W sobotę 5 listopada startują „Dni bohatera domu” sieci marketów Leroy Merlin. Równolegle rusza kampania, której głównym bohaterem jest Adam Nawałka, selekcjoner polskiej reprezentacji piłkarskiej. Za działania odpowiadają agencje Engine, Xbrand Sponsoring i Starcom.
5 listopada startuje akcja promocyjna „Dni bohatera domu”. Każdy z 53 sklepów Leroy Merlin w Polsce przygotował specjalny program i wiele atrakcji dla klientów: konkursy z nagrodami, prezentacje, licytacje, niespodzianki dla dorosłych i dla dzieci oraz wyjątkowe oferty i promocje cenowe.
- Tegoroczne „Dni bohatera domu” mają wyjątkowy charakter. W sierpniu 2016 roku Leroy Merlin został oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a więc zarówno program, jak i wystrój sklepów nawiązują do sportowej rywalizacji. Ideę kampanii wspiera sprawca sportowych emocji Polaków, Adam Nawałka, charyzmatyczny selekcjoner polskiej drużyny narodowej, który kibicuje wszystkim Bohaterom Domu. Po raz pierwszy w historii firmy w kampanii reklamowej wystąpi osoba publiczna, znany i lubiany trener, autor sukcesów polskiej drużyny, z której wszyscy jesteśmy dumni - wyjaśnia Joanna Próchnicka, senior manager komunikacji zewnętrznej Leroy Merlin.
Kampania reklamowa obejmować będzie telewizję, outdoor, internet, gazetkę reklamową oraz wszystkie sklepy Leroy Merlin w Polsce.
Kreację opracowała agencja Engine, za wykorzystanie wizerunku selekcjonera odpowiedzialna jest agencja XBrand Sponsoring, planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.
Właściwą odsłonę kampanii poprzedziła akcja teaserowa w internecie prowadzona pod hasłem „Komu kibicuje Adam Nawałka?”.
Dołącz do dyskusji: Adam Nawałka kibicuje „bohaterom domu” Leroy Merlin