4Frame: Piotr Zawałło dyrektorem kreatywnym, Emila Klepacka PR managerem
Do zespołu agencji reklamowej 4Frame dołączył nowy dyrektor kreatywny Piotr Zawałło, a Emilia Klepacka objęła w niej stanowisko PR managera. Ich zatrudnienie związane jest z wzmocnieniem kompetencji w obszarze działań 360.
Piotr Zawałło, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego posiada dwudziestoletnie doświadczenie w reklamie. Przez wiele lat związany był z dużymi agencjami takimi jak J. Walter Thompson Polska, Cheil Polska, TBWA, BBDO czy Euro RSCG 4D.
Emilia Klepacka, obejmująca w 4Frame stanowisko PR managera, będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji oraz za wsparcie PR dla klientów agencji podczas realizowanych kampanii. Do jej zadań należy m.in. umacnianie wizerunku firmy i świadomości jej szerokich kompetencji.
Klepacka ma ponad 5-letnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją ATW Communications, gdzie zajmowała stanowisko PR managera. Przed przejściem do branży PR współpracowała z Polską Agencją Prasową.
Dołącz do dyskusji: 4Frame: Piotr Zawałło dyrektorem kreatywnym, Emila Klepacka PR managerem