3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku
Show „Tylko muzyka. Must be the music” ogląda średnio 3,77 mln widzów. Polsat - w trakcie emisji programu - jest liderem rynku oraz o ponad 900 tys. poprawia swoje wyniki.
Format „Tylko muzyka. Must be the music” notuje stabilne wyniki. Średni udział w rynku po trzech odcinkach wynosi 24,43 proc. w grupie 4+ oraz 30,91 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 18,52 proc. w grupie 4+ oraz 18,62 proc. udziału w grupie 16-49.
Data | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
05-03-2011 | 3699115 | 24,45% | 30,54% |
12-03-2011 | 3803371 | 25,16% | 31,31% |
19-03-2011 | 3792915 | 23,72% | 30,87% |
średnio | 3765390 | 24,43% | 30,91% |
przed rokiem | 2822892 | 18,52% | 18,62% |
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl Polsat jest w trakcie „Tylko muzyki” (sobota 20.00 – 21.25) liderem rynku w obu omawianych grupach wiekowych. Druga pozycja przypada TVP2, emitującej „Bitwę na głosy” (21,78 proc udziału - poczytaj więcej o programie), zaś trzecia Jedynce („Chichot losu”; 17,74 proc. udziału).
„X Factor” wiosennym hitem TVN
Kanał | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
POLSAT | 3765390 | 24,43% | 30,91% |
TVP2 | 3361218 | 21,78% | 18,42% |
TVP1 | 2737154 | 17,74% | 13,41% |
TVN | 1562507 | 10,12% | 12,45% |
Program oglądają przede wszystkim mieszkańcy wsi, małych miast, osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
Profil | Polsat | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 43,90% | 91 |
Kobiety | 56,10% | 108 | |
Wiek | 4-9 | 3,16% | 53 |
10-15 | 8,70% | 128 | |
16 - 19 | 4,44% | 79 | |
20 - 24 | 4,77% | 61 | |
25 - 29 | 7,91% | 89 | |
30 - 34 | 9,43% | 114 | |
35 - 39 | 8,99% | 122 | |
40 - 44 | 8,26% | 129 | |
45 - 49 | 8,56% | 124 | |
50 - 54 | 10,78% | 134 | |
55 - 59 | 8,86% | 114 | |
60+ | 16,12% | 80 | |
Wlk. miasta | Wieś | 41,86% | 107 |
< 50 tys. | 26,22% | 109 | |
50-100 tys. | 7,39% | 86 | |
100-200 tys. | 8,77% | 108 | |
> 200 tys. | 15,77% | 78 | |
Zawód | Top management | 8,37% | 96 |
Pracownicy średniego szczebla | 13,71% | 91 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 24,41% | 122 | |
Emeryci | 24,66% | 96 | |
Inni | 28,85% | 94 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 48,39% | 107 |
Średnie | 29,93% | 101 | |
Wyższe | 9,82% | 78 | |
Inne | 11,86% | 93 |
Program "Must be the music. Tylko muzyka" powstaje na licencji amerykańskiej firmy Shine International, należącej do Ruperta Murdocha. Polskim producentem jest firma Intergalatic, zaś oficjalnym partnerem portal Facebook.com (profil formatu lubi ponad 160 tys. osób).
Dołącz do dyskusji: 3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku