3,3 mln widzów ogląda show "Tylko muzyka. Must be the music"
Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji talent-show "Tylko muzyka. Must be the music" obejrzało 3,32 mln widzów, co dało Polsatowi drugie miejsce w rankingu oglądalności w niedzielne wieczory. Program nieznacznie przegrywa z emitowanym o tej porze na antenie TVN „Tańcem z gwiazdami”.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu po trzech tygodniach emisji to 3,32 mln osób, przy udziale 21,33 proc. w grupie wiekowej 4+ i 27,75 proc. w 16-49. To lepszy wynik niż w rok temu, kiedy to w tym paśmie emitowano seriale. Wówczas Polsat oglądało średnio 2,29 mln osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 14,74 proc. i 18,47 proc.
Program wypadł gorzej, jeśli porównamy go z trzema pierwszymi odcinkami wiosennej edycji, które zgromadziły przed ekranami 3,77 mln widzów. Polsat z udziałem 24,43 proc. był wtedy bezkonkurencyjnym liderem w tym paśmie, ale wówczas show nadawano w soboty o 20.00 (więcej na ten temat).
>>> "Tylko muzyka 2" (FOTOGALERIA)
Polsat jest na drugim miejscu w paśmie nadawania „Tylko muzyki” w grupie wszystkich widzów. Liderem pozostaje TVN i jego „Taniec z gwiazdami”, który ma 23,21 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Jedynka (prognoza pogody, serial „Życie nad Rozlewiskiem” i filmy fabularne) z udziałem wynoszący 12,44 proc., a czwarte - Dwójka („Kabaretowy Klub Dwójki” i serial „Czas Honoru”) – 10,11 proc.
Stacja z Ostrobramskiej jest za to liderem jeśli chodzi o grupę wiekową 16-49. Między nią, a drugim w kolejności TVN-em, jest blisko 8 proc. różnicy.
Program najchętniej oglądają kobiety oraz mieszkańcy wsi i osoby z podstawowym i średnim wykształceniem.
Oglądalność „Must be the Music. Tylko Muzyka”
Date | Wszyscy 4+ | 16 - 49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
04-09-2011 | 3 508 732 | 22,70% | 28,35% |
11-09-2011 | 3 142 674 | 20,51% | 26,55% |
18-09-2011 | 3 298 393 | 20,78% | 28,28% |
Średnia | 3 317 714 | 21,33% | 27,75% |
Widownia konkurencji w czasie emisji formatu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 3 627 385 | 23,21% | 19,97% |
Polsat | 3 317 714 | 21,33% | 27,75% |
TVP1 | 2 529 058 | 16,18% | 12,44% |
TVP2 | 1 740 513 | 11,14% | 10,11% |
Profil widowni show
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 45,02% | 93 |
Kobiety | 54,98% | 106 | |
Wiek | 4-9 | 2,13% | 36 |
10-15 | 6,39% | 94 | |
16 - 19 | 4,75% | 85 | |
20 - 24 | 5,09% | 65 | |
25 - 29 | 9,72% | 109 | |
30 - 34 | 10,84% | 131 | |
35 - 39 | 8,26% | 112 | |
40 - 44 | 10,43% | 163 | |
45 - 49 | 9,09% | 132 | |
50 - 54 | 11,78% | 146 | |
55 - 59 | 7,27% | 94 | |
60+ | 14,25% | 71 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,59% | 109 |
< 50 tys. | 22,62% | 94 | |
50-100 tys. | 7,83% | 91 | |
100-200 tys. | 10,52% | 130 | |
> 200 tys. | 16,45% | 82 | |
Zawód | Top management | 11,13% | 128 |
Pracownicy średniego szczebla | 17,14% | 114 | |
Pracownicy fizyczny i rolnicy | 25,76% | 129 | |
Emeryci | 20,87% | 81 | |
Inni | 25,11% | 82 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 47,12% | 104 |
Średnie | 32,35% | 109 | |
Wyższe | 12,01% | 96 | |
Inne | 8,52% | 67 |
Dołącz do dyskusji: 3,3 mln widzów ogląda show "Tylko muzyka. Must be the music"