2 mln widzów „The Voice of Poland 7”. TVP2 wiceliderem
Siódmą edycję „The Voice of Poland” ogląda średnio 2 mln osób. W porównaniu do szóstej serii widownia show minimalnie spadła, ale wzrosły jego udziały w rynku. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku.

„The Voice of Poland 7” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 3 września br. Do 17 września średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 1,98 mln osób, co przełożyło się na 14,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,51 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, szóstą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 2,03 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału w 4+ i 14,69 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 50 tys. widzów, ale wzrosły jego udziały w rynku.
TVP2 w czasie nadawania szóstej edycji „The Voice of Poland” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 16,04 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (filmy animowane i początek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”; 10,08 proc.), a czwarta - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex”, dokumenty i film fabularny; 9,12 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN |
2 174 824 |
16,04% |
850 173 |
16,23% |
1 267 890 |
16,18% |
TVP2 - The Voice of Poland 7 |
1 982 187 |
14,62% |
800 761 |
15,29% |
1 215 277 |
15,51% |
Polsat |
1 366 151 |
10,08% |
704 525 |
13,45% |
924 456 |
11,80% |
TVP1 |
1 236 066 |
9,12% |
1 669 665 |
11,54% |
591 743 |
7,55% |
W sierpniu br. udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-liderem-w-sierpniu-duzy-wzrost-ogladalnosci-tvp2-seriale-tvp-i-io-hitami-miesiaca
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „The Voice of Poland 7”. TVP2 wiceliderem