13-proc. wzrost na niemieckim rynku reklamy online
Pomimo kryzysu gospodarczego niemiecki rynek reklamy internetowejcały czas się rozwija.
W pierwszej połowie bieżącego roku wartość tego rynku zwiększyłasię o 13 procent, do poziomu 702 milionów euro - wynika z badaniaprzeprowadzonego przez firmę Thomson Media Control dla organizacjiBitkom (Bundesverband Informationswirtschaft, Telekommunikation undneue Medien e.V.).
W omawianym okresie najwięcej pieniędzy na internetową reklamę -190,2 miliona euro - wydały firmy telekomunikacyjne i dostawcyinternetu.
Kolejne pod tym względem były firmy działające w sektorzerozrywki i mediów (87,4 mln euro), turystyki i gastronomii (86,3mln euro), usług finansowych (85,6 mln euro) oraz sprzedaży izamówień wysyłkowych (84,2 mln euro).
źródło: Telecompaper
Raporty
Dołącz do dyskusji: 13-proc. wzrost na niemieckim rynku reklamy online