SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2016 roku względem stycznia 2015 roku zmalała o 3,67 proc. i wyniosła 559 413 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,92 proc. do 330 149 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 247 430 egz., po wzroście o 5,52 proc.

Oczko niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który przed rokiem był szósty. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,69 proc. do 192 685 egz.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

709 869

559 413

559 413

763 116

580 725

580 725

Twoje Imperium

418 687

330 149

330 149

438 673

327 134

327 134

Rewia

339 401

247 430

247 430

322 934

234 485

234 485

Na Żywo

286 167

192 685

192 685

273 688

177 274

177 274

Świat & Ludzie

286 155

186 065

186 065

288 323

188 947

188 947

Dobry Tydzień

276 194

173 841

173 841

292 426

178 113

178 113

W porównaniu do grudnia ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Rewia” - było to 15,17 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 2,19 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2016

grudzień 2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

709 869

559 413

559 413

684 793

502 608

502 608

Twoje Imperium

418 687

330 149

330 149

399 476

290 734

290 734

Rewia

339 401

247 430

247 430

304 942

214 835

214 835

Na Żywo

286 167

192 685

192 685

276 188

174 000

174 000

Świat & Ludzie

286 155

186 065

186 065

286 192

187 083

187 083

Dobry Tydzień

276 194

173 841

173 841

287 430

177 738

177 738

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Tygodniki Jelloł... nowomowa!
0 0
odpowiedź
User
@ gamoń
Już Ci raz proponowano: zajrzyj do podręcznika historii prasy, to będziesz rozumiał nazwy i nie tylko.
0 0
odpowiedź