“Zwierciadło” z książką, “Sens” z kampanią
Do części nakładu lipcowego wydania “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło), które pojawiło się w sprzedaży w czwartek, dołączona została książka "Ps. Kocham cię" Cecelii Ahern.
Mutacja magazynu z książką kosztuje 11,90 zł, natomiast wydanie bez dodatku ukazało się w normalnej cenie 8,90 zł. Łączny nakład numeru lipcowego wydania “Zwierciadła” wynosi 140 tys. egz.
Numeru nie wspiera kampania reklamowa, ale Wydawnictwo Zwierciadło prowadzi obecnie kampanię promująca Letnie Pikniki Rodzinne Zwierciadła organizowane w ramach akcji społecznej “Wolni od stresu”. Kampania obejmuje stację TVN Warszawa, Chilli Zet, dziennik “Metro”, magazyny “Zwierciadło i “Sens” oraz outdoor. Akcja została przygotowana i zaplanowana przez wydawcę.
Kampanią wsparte jest również lipcowe wydanie także wydawanego przez Wydawnictwo Zwierciadło miesięcznika “Sens”, które ukazało się w czwartek w standardowej cenie 8,90 zł i nakładzie 60 tys. egz. Promowane jest ono w magazynach “M jak mama” i “Zwierciadło” oraz na billboardach. Kampanię “Sensu” przygotowało i zaplanowało Wydawnictwo Zwierciadło.
Dołącz do dyskusji: “Zwierciadło” z książką, “Sens” z kampanią