ZooM Advertising będzie reklamować „przyjazne innowacje” Candy Polska
Agencja ZooM Advertising wygrała przetarg na przygotowanie i realizację strategię komunikacji Candy Polska. Dla firmy przygotowała już program informacyjny „Candy – Przyjazne Innowacje”.
W ramach współpracy z Candy Polska, producentem i dostawcą urządzeń AGD, ZooM Advertising będzie w bieżącym roku przygotowywać i realizować dla tej firmy działania komunikacyjne z zakresu brand PR, a także działania reklamowe ATL, BTL i interactive. Ponadto agencja zajmie się dla niej opracowaniem narzędzi corporate PR oraz komunikacji wewnętrznej.
ZooM Advertising przygotowała już dla Candy Polska zintegrowany ogólnopolski program informacyjny „Candy – Przyjazne Innowacje”, którego spójność zdecydowała o powierzeniu agencji całościowego zlecenia.
Dołącz do dyskusji: ZooM Advertising będzie reklamować „przyjazne innowacje” Candy Polska
Pozdrawiam i wszystkim życzę takiego lojalnego podwykonawcy.