Zofia Sanejko po 27 latach odchodzi z IPG Mediabrands
Zofia Sanejko, ostatnio chief commercial officer w IPG Mediabrands, grupie do której należą agencje UM, Initiative odchodzi z firmy. Była z nią związana od 1993 roku.
Sanejko z IPG związana jest od 1993 roku. Najpierw była dyrektorem buyingu agencji reklamowej McCann Erickson, a po utworzeniu w 1999 roku domu mediowego Universal McCann (obecnie UM) - na stanowisku członka zarządu spółki, a następnie wiceprezesa spółki.
Współtworzyła również pierwszą na polskim rynku grupę negocjacyjną Magna Global Polska i od samego początku jej funkcjonowania uczestniczyła w zarządzaniu tą spółką. Negocjowała kontrakty mediowe reprezentując największe budżety reklamowe na polskim rynku (m.in. dla nast. marek: L’Oreal, Coca-Cola, GM, GSK, Nestle, Benckiser, Polkomtel, Allegro, PKO Bank Polski , Media Saturn i wielu innych).
W połowie 2018 roku w zarządzie UM zastąpiła ją Anna Gruszka. Od tamtej pory Zofia Sanejko pozostawała na stanowisku chief commercial oficera.
Z naszych informacji wynika, że nie będzie powoływany jej następca w IPG. Zofia Sanejko nie odpowiedziała na nasze pytania dotyczące powodów odejścia z firmy i dalszych planów zawodowych.
Dołącz do dyskusji: Zofia Sanejko po 27 latach odchodzi z IPG Mediabrands
Dziękujemy i powodzenia w dalszych planach. Niech Ci się wiedzie!!!