Znani artyści promują markę Kropla Beskidu
Rozpoczęła się kampania "Po Kropli do źródła", prowadzona przez markę Kropla Beskidu (Coca-Cola). Ma ona uczyć pielęgnowania wielopokoleniowych tradycji rodzinnych i czasu spędzanego w gronie najbliższych.
Kropla Beskidu zaprasza do rodzinnej zabawy w tworzenie własnego drzewa genealogicznego na plakacie, jaki specjalnie dla celów kampanii przygotował Edward Lutczyn. Ambasadorem głównym kampanii jest aktorka Maria Seweryn, która po raz pierwszy opowie o sobie, swojej rodzinie (mężu i dwójce dzieci) oraz wszystkim, co jest dla niej i jej najbliższych najcenniejsze w tradycjach rodzinnych. W kampanii "Po kropli do źródła" swoje wspomnienia z miejsc rodzinnych prezentują także Grzegorz Turnau, Grażyna Wolszczak, Joanna Pierzak, Ilona Felicjańska oraz Ewa Skibińska. Na zaproszenie marki Kropla Beskidu artyści oprowadzają nas po miastach, z których pochodzą: po Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Trójmieście.
W kampanii wykorzystano media kobiece oraz regionalne. Na łamach magazynu Claudia zaplanowano konkurs dla czytelniczek o tematyce rodzinnej oraz cykl advertoriali, w których ambasador Maria Seweryn opowie o swoich źródłach. We wrześniowym numerze magazynu pojawi się insert w postaci plakatu z drzewem genealogicznym zaprojektowanym przez Edwarda Lutczyna. Plakat umożliwi nakreślenie drzewa genealogicznego własnej rodziny.
Kampania pojawiła się także w cyklu Spacerowników - dodatków do Gazety Wyborczej. W pięciu kolejnych wydaniach Spacerownika Warszawskiego Maria Seweryn oprowadzała czytelników o ważnych dla niej dzielnicach Warszawy. Z kolei w Spacerowniku Ogólnopolskich o swoich rodzinnych miastach opowiadali ambasadorzy lokalni. Całość akcji jest silnie wspierana działaniami PR.
Działania w ramach kampanii "Po kropli do źródła" potrwają do
listopada 2007 roku.
Kampanię zaplanowała i prowadzi agencja PRIMUM Public
Relations.
Media kupował dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Znani artyści promują markę Kropla Beskidu