SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Górska kampania reklamuje Kroplę Beskidu w większej butelce (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wody Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services) wspierająca wprowadzenie jej do sprzedaży w większej butelce. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Warsaw, Fortis i Starcom.

Reklamy Kropki Beskidu pokazują, że pochodzi ona z Tylicza w górach Beskidu Sądeckiego, jednego z najczystszych ekologicznie regionów w Polsce, a swoje walory zawdzięcza budowie geologicznej skał, spośród których jest wydobywana. Kampania podkreśla również, że woda ta jest teraz dostępna w butelkach o pojemności 1,75 l, o 250 ml większych niż poprzednie, ale z zachowaniem dotychczasowej ceny (sugerowana cena detaliczna do 2,29 zł).

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. największe kanały), prasę (pisma branżowe), internet oraz outdoor (reklamy wielkoformatowe). Spot telewizyjny przygotowała agencja McCann Warsaw, kreacją innych reklam zajęła się agencja Fortis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Górska kampania reklamuje Kroplę Beskidu w większej butelce (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl