Zmiany w dziale sprzedaży Internet Media Services
W ramach istniejącego w Internet Media Services działu sprzedażywyodrębniono samodzielną sekcję odpowiedzialną za rozwój usług wzakresie videomarketingu.
Nowym działem kierować będzie Kinga Zabłocka, obsługą klientówzajmie się Katarzyna Hryc, dotychczasowy Media Manager w dzialesprzedaży.
Zabłocka z IMSem związana jest od 3 lat, wcześniej pracowałajako Media Partner, sprzedając czas antenowy w galeriachhandlowych, przez ostatni rok zarządzała działem sprzedaży. Jestabsolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Szefem kreacji i produkcji kontentu video został Piotr Chałupko,wcześniej pracujący w firmie teleinformatycznej ATM S.A.
Decyzję o reorganizacji podjęto w związku z dynamicznie rosnącymzapotrzebowaniem rynku na nowe medium.
W listopadzie planowane jest wzmocnienie personalne nowopowstałego działu.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale sprzedaży Internet Media Services