Zmiany w Avaya Poland
Bartosz Niwiński - Nowy Key Account Manager w Avaya Poland
Bartosz Niwiński odpowiadać będzie za nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy Avaya z sektora przemysłowego oraz sprzedaż rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw: systemów telefonii IP oraz Call Center i Contact Center.
Bartosz Niwiński rozpoczął karierę zawodową w 2001 roku w firmie VERACOMP S.A. - jako Konsultant Handlowy w Dziale Systemów Sieciowych i Pamięci Masowych. W 2002 roku przeszedł do firmy ComArch, w której początkowo sprawował funkcję Key Account Managera, a następnie awansował na stanowisko Dyrektora Handlowego - Mazowieckiego Centrum Sprzedaży. Odpowiadał wówczas za zarządzanie sprzedażą oraz utrzymywał relacje z największymi klientami centrum.
Jest absolwentem Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie.
Interesuje się koszykówką i muzyką rockową.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Avaya Poland