Złoty i Brązowy Lew dla reklamy marki butów Kiwi (wideo)
Agencja Ogilvy z Chicago zdobyła Złotego i Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017 za reklamę marki pasty do butów Kiwi. Eksperci uznali reklamę za jedną z najbardziej zachwycających na tegorocznym festiwalu.
Inspiracją do stworzenia tej kampanii była dla agencji Ogilvy sztuka, a dokładniej malarstwo i znane portrety.
W kampanii pod hasłem „Portraits Completed” wykorzystano bardzo znane portrety, np. Vincenta Van Gogha, Mona Lisy Leonardo da Vinci. Ale zrobiono to w zabawny i humorystyczny sposób. Dorysowano dolne części sylwetek pokazanych na nich postaci, by w ten sposób pokazać na nich i odpowiednio wyeksponować buty. A obok nich - logo pasty do butów marki Kiwi.
Agencja zorganizowała dodatkowo wystawę tych obrazów, wzbogacając ją humorystyczną ścieżką dźwiękową, dzięki której udało się sprytnie przetestować narrację marki. Agencja współpracowała też z muzeum, gdzie była wystawa – dzięki specjalnej aplikacji odwiedzający ją mogli zobaczyć w swoich telefonach „wzbogaconą” kolekcję obrazów.
Projekt ten zdobył Złotego i Brązowego Lwa w kategorii Print&Publishing, ale zdaniem ekspertów znacząco wykracza poza reklamę drukowaną.
Reklamy te promowały pastę do butów Kiwi w Chicago.
Dołącz do dyskusji: Złoty i Brązowy Lew dla reklamy marki butów Kiwi (wideo)