ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja w dół
Marzec 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 414 687 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to9,8 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 312 771 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 231 520 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 198 364 egz.
marzec | ||||
ZKDP | 2008 | 2007 | ||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 566321 | 414687 | 576821 | 377612 |
Przyjaciółka | 452194 | 312771 | 579750 | 321077 |
PaniDomu | 443333 | 231520 | 493432 | 238758 |
Naj | 402218 | 198364 | 525375 | 204637 |
2008 | ||||
marzec | luty | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 566321 | 414687 | 537257 | 393948 |
Przyjaciółka | 452194 | 312771 | 453884 | 268638 |
PaniDomu | 443333 | 231520 | 437500 | 212456 |
Naj | 402218 | 198364 | 368742 | 186009 |
Dołącz do dyskusji: ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja w dół