Zinedine Zidane w kampanii wprowadzającej adidas Team Five (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzone na polski rynek kosmetyki adidas Team Five. Twarzą akcji jest Zinedine Zidane, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brand Support i MEC.
Kampania specjalnej edycji adidas Team Five oprócz wsparcia sprzedaży tych kosmetyków ma na celu promowanie w Polsce popularnej na świecie odmiany futbolu - five-a-side. Najważniejszym elementem akcji jest konkurs, w którym uczestnicy - tak jak w prawdziwej grze five-a-side - kompletują 5-osobową drużynę i wspólnie walczą o wyjazd w czerwcu br. do założonego przez Zinedine’a Zidane’a sportowego Centrum Z5 we Francji i spotkanie z tym legendarnym piłkarzem.
Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie kolorystyki koszulek polskiej reprezentacji Team Five. Projekty przez 10 tygodni można zgłaszać w serwisie adidas-team-five.com. Najlepsze z nich wybiorą dziennikarz sportowy Marcin Rosłoń, piłkarz Legii Warszawa Dominik Furman oraz football freestylerzy Michał Bober i Mateusz Odrzygóźdź.
Konkurs wspierają działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję i internet. Strategię całej kampanii i reklamy graficzne przygotowała agencja Brand Support, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Zinedine Zidane w kampanii wprowadzającej adidas Team Five (wideo)